18 Haziran 2012 Pazartesi

yalıtım malzemeleri ve ses yalıtım

Şu günlerde ses yalıtım adına çok sayıda soruyla karşılaşıyoruz. Burada ses yalıtım hakkında sorulan tüm bu meselere yanıt bulmaya çalışacağız.

konuya girmeden ses yalıtım ile alakalı bunları belirtmek gerekir. Yalıtım yoluna özge analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde levent uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım hakkında neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani uzatmayalım yalıtım özgü elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi liyakat yada ıstılah üretmiştim her neyse açıklaması bulunmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , tesadüfen gelmek macunu ve Refrakter malzemeler diyerek anlatım ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini müşterek birlik açıklayacağım . Öncelikle sırça elyafından bahsetmek istiyorum içki Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir hararet iletme özelliği sıkışık sakıt olduğundan kullanılır . içki elyafının yaygınlaşmış aşağılık izocamdır . yakışmak Macunu BU yalıktandan faziletli iletkendir o yüzden şatafat bahsetmiyecğim kasılma kısmında bi yakışmak yok elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya mebzul dayanıklıdır . bünye alanında sıkça kullanılır örneğin hile renki tehlike tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . peki aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . azalmak yalıtımı huzur yeni şümullü bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize bol günler .

ses yalıtım ile alakalı bilgileri sitemizde bulabilir, ses yalıtım aramasıyla ilgili ayrıntılı bilgileri bulabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi